Savannah Dexter - Just Hold On ft. Adam Calhoun (Official Music Video)

Nov 11, 2020
1 171 161 Views

Mako Music Group
Official Music Video for Just Hold On by Savannah Dexter ft. Adam Calhoun
All merchandise is available at: shop.makomusicgroup.com/
MAKE SURE TO SUBSCRIBE FOR ALL NEW CONTENT
Wardrobe provided by Modish Wardrobe
instagram.com/shopmodishwardrobe/
Savannah Dexter Contact
Facebook
facebook.com/savannahdextermusic/
Instagram
instagram.com/savannahdextermusic/
Adam Calhoun Contact
instagram.com/adamcalhoun1/
Full Scope Cinema
Produced By: Brinson Swann
Mixed by: Brinson Swann
Mastered by: EARGAWD
Written By: Savannah Dexter, Adam Calhoun
#SavannahDexter #AdamCalhoun #JustHoldOn

Comments
  • Cupid shot the arrow, but i shot him dead. πŸ‘€πŸ‘€

    tobin bakertobin baker6 hours ago
  • Much love coming out sav an adam @adam @savannah

    megan callahanmegan callahanDay ago
  • I don’t care who you are or how tough you are, this song hits like a Mack truck to the heart.

    Advanture RoadAdvanture Road2 days ago
  • Dam brother that is awesome I've never heard you sing like that and it's great brother and Love it you keep it a 110 in the bull riding world 110 mean your give it all love you brother keep doing what you do thank you brother your songs touches my heart. Can't wait to hear something new. You and upchurch and. Demon and savare the best cause it's from the heart so I wood like to say thank yea

    Jay HollowayJay Holloway2 days ago
  • Damn I am huge fan of both these artists! And also totally jelly that I can't be hugging up on my Adam... Lol 😘

    Chasity SoursChasity Sours2 days ago
  • Nice. Y'all did it again

    John DJohn D2 days ago
  • These two together are amazing πŸ”₯ Love it ...keep shining πŸ’˜

    Vildane RedVildane Red2 days ago
  • Beautiful song

    Jesse VilleneuveJesse Villeneuve2 days ago
  • Savannah your that girl. Shout out from ky

    Living LifeLiving Life2 days ago
  • Fantastic song el mi amor

    Married PrankstersMarried Pranksters3 days ago
  • Beautiful song they need to make a song with upchurch and that would be the shit

    Jennifer RichJennifer Rich4 days ago
  • I relate to this song so much! I seriously needed to hear this!

    marcia beasleymarcia beasley4 days ago
  • Dam what a duo there so good by there self but together masterpiece

    gabriel comstockgabriel comstock4 days ago
    • Definitely hits home for me this song is real life real feelings sung by real people you two are amazing!!

      Taramarie BurbankTaramarie Burbank2 days ago
  • Great song brother. I still have our pics from grunt fest in colorado springs

    Old Grumpy and ArmedOld Grumpy and Armed4 days ago
  • I would hate to hear these two live.

    jim catalfamojim catalfamo4 days ago
  • why she so auto tuned

    Amy JohnsonAmy Johnson4 days ago
  • πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

    David HeathDavid Heath5 days ago
  • Damn I wasn’t ready for this! This was absolutely amazing. The way ACAL brought out the vocals in this and how well it complimented Sav and vise versa! Really good and definitely going on my playlist!

    Robert TaylorRobert Taylor5 days ago
  • Fuck I can’t believe I stumbled onto you all. So talented, real and great crew. Jelly, Struggle, Adam, Church and the rose amongst the thorns, Savannah. Can’t believe the stories you all tell, and from rapping, singing and country mix it’s fantastic. And seeing all the people you encouraging is cool. Stay humble you rock.

    Glenn NoomeGlenn Noome5 days ago
  • I EFFIN LOVE THIS!!! Keep this good vibe up y'all y i fell in this style!!! #Country #RNB #CountryRNB

    217MrLuminouso32217MrLuminouso326 days ago
  • James n shanna 2002 till forever

    J.norton and shanna2002J.norton and shanna20026 days ago
  • This got a nelly flow.

    Jack VillarJack Villar7 days ago
  • Best duet single you ever done! Hellz Ya

    William GoodwinWilliam Goodwin7 days ago
  • This song is πŸ”₯πŸ”₯ but Adam vocals are amazing, and hes so handsome and sexy how could you not watch and listern to him

    Jessica SharkeyJessica Sharkey8 days ago
  • Bro... Adam... WHY THE FUCK HAVE YOU BEEN HIDING THESE VOCALS FROM US!?!?

    Cannon HarklessCannon Harkless8 days ago
  • Luv this song!!!

    Danielle HyattDanielle Hyatt8 days ago
  • Savannah Dexter making me cry once again sometimes love is the hardest thing to endure especially when you lose that one that one that will always be your eternal

    Josh EichholzJosh Eichholz9 days ago
  • Damn Adam love this & Savannah your voice is amazing as well yall need to do more songs like this, you sound amazing together!!!πŸ‘πŸ‘β€

    Jillian KeithJillian Keith9 days ago
  • He sings ? - huh πŸ€”

    The Sound Of MarblesThe Sound Of Marbles9 days ago
  • Cool song! Adding to rotation on HowlinCountry.com tonight!

    Steven FisherSteven Fisher9 days ago
  • fuckn live this song .... killed it

    joe hollywoodjoe hollywood9 days ago
  • I’m completely obsessed with Adam’s voice! 😍😍

    Shandi SettleShandi Settle9 days ago
  • Love this

    Tyler FinnTyler Finn10 days ago
  • What yea sing adam holding that voice

    Hope ChaneyHope Chaney10 days ago
  • Is Savannah and Adam dating or just friends or FWB's?

    SRT86.4SRT86.410 days ago
  • This is my ex husbands song cuz I miss him so much

    Angela KuehnAngela Kuehn10 days ago
  • He can sing me a love song anyday

    Melanie PetroMelanie Petro11 days ago
  • This song is lit I just love all your songs

    copcars847copcars84711 days ago
  • Another fire bomb love it I've been exactly like this situation crazy I relate

    Delana LawsonDelana Lawson12 days ago
  • I was scared to have kids...she wanted me to go see a fertility doctor...I lost the woman I wanted to spend my life with....

    James StephenJames Stephen13 days ago
  • AMAZING YOU GUYS!!!

    HULKSTRONGESTTHEREISHULKSTRONGESTTHEREIS13 days ago
  • This song is fire. Your harmonies are unreal. Beautiful

    Chris CadleChris Cadle14 days ago
  • This was NOT what i expected!! πŸ‘€πŸ’š loved it

    Suzzi LeeSuzzi Lee14 days ago
  • Watching again bc Sav asked us too plus I love ALL of her songs and her!! QOS & KOS Adam Calhoun for President 2024 and I can’t forget our boy Drake bc he’s amazing too along with Brabo and the whole FAM #SAVAGES

    Heather IrishHeather Irish14 days ago
  • Two of my favorite artists right here. Badass song! Keep it up savages!!

    Robert EwersRobert Ewers15 days ago
  • This is awsome you both did a great job

    Brian NicholasBrian Nicholas15 days ago
  • πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ LOVE !!!!

    B_Leona513B_Leona51315 days ago
  • I felt this in my soul

    Adisyn WilliamsAdisyn Williams15 days ago
  • Jamed 1st day this came out. It hit memories I never related to. Life changing. Made contact. Just hold on

    Tawnie WolfTawnie Wolf15 days ago
  • damn it's a good song they sound good together

    Raymond HofelingRaymond Hofeling15 days ago
  • Damn Adam can’t sing for shit. Stick with rapping brotha

    Get RightGet Right17 days ago
  • She is SAF

    Chris SaucedaChris Sauceda17 days ago
  • Wwwhhhhaaaatttt?!?!?! πŸ‘πŸ»πŸ€©β€

    Nadina 2020Nadina 202017 days ago
  • Perfect slow jam for two badass with attitude

    Chance ScofieldChance Scofield17 days ago
  • Damn it boy

    x0marine4eva0xx0marine4eva0x18 days ago
  • These two make a good duo fr fire πŸ”₯

    Harley HakesHarley Hakes18 days ago
  • this is πŸ”₯

    josh brannenjosh brannen18 days ago
  • Ok so i have always liked adam calhoun...but now i think i jus fell hard n love w/him πŸ–€

    haley m. brayhaley m. bray19 days ago
  • πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ Thank You! This is amazing, MORE PLEASE! ❀️❀️❀️

    Katrina MarieKatrina Marie20 days ago
  • This song was mine at my exs fav song I still lison to it to thid day keep up the good work y'all

    jimmy wilsonjimmy wilson20 days ago
  • Savannah πŸ”₯πŸ”₯

    BrandonBrandon20 days ago
  • Did not expect this from the both of you two, amazing!!!

    bml2200bml220021 day ago
  • I listen to this song every day! I absolutely love it! Keep up the amazing work you two!

    karri croftkarri croft21 day ago
  • Blew my damn mind with this song so many amazing artists Adam you suprised me with these vocals my man

    thomas beasleythomas beasley21 day ago
  • Wow. Amazing. Y'all need to work together more.

    April LivesayApril Livesay22 days ago
  • Omg

    Teena TraverTeena Traver22 days ago
  • Why is this song not on the radio yet?? Powerful!!

    Lindsey DavenportLindsey Davenport22 days ago
  • One of the hottest song out right now period.

    bertrand gibsonbertrand gibson22 days ago
  • Uhhhhhhhh you guys are soooo cuteeeeeeeeeee love this

    Heather PerryHeather Perry23 days ago
  • I am pretty sure that this my favorite song for 2020! Savannah and Adam you guys killed it! I am looking forward to 2021 to see what you both come up with hopefully it’s more of this because this is fantastic! ❀️❀️❀️

    Eddie CashEddie Cash23 days ago
  • Really love this song

    Patricia LewisPatricia Lewis23 days ago
  • Really liked adams voice in this one

    MgoldenboyzMgoldenboyz23 days ago
  • What year Glenlivet was that whisky?

    amoledoramoledor23 days ago
  • Absolutely love this song 😍

    Krystal JonesKrystal Jones23 days ago
  • Why is the swamp and gottem talking not on Apple Music but her other songs are..? I have to go through USworlds to listen to them in the car lol

    Ashley LynnAshley Lynn24 days ago
  • Id listen to it but asscahoun showed his true colors

    javier romerojavier romero24 days ago
  • I absolutely love this song. We have all been there and can relate. They sound so amazing together. She brings out a different side of him and can see his calmness when she's around. His natural Klonipin if you will.

    Angela MorrisonAngela Morrison24 days ago
  • Amazing, Beautiful song...Sound so good together, so cute together. Wow havent heard Adam sing...Brava, Grl your like a triple threat...Support 100% #Savages

    Tammy Fairygrl WolfeTammy Fairygrl Wolfe24 days ago
  • Beautiful 🏡️

    TheRedheadboyzTheRedheadboyz24 days ago
  • I think Adam's singing voice sounds great. Very smooth. I guess Upchurch ain't the only one with the singing capability. We all already knew Savannah's voice is incredible but I think Adam's singing pleasantly surprised most of us!! Y'all please make more songs like this, y'all killed this!!

    Introvert BeatsIntrovert Beats24 days ago
    • @Chronic Illnesses Ninja well thank you.😁

      Introvert BeatsIntrovert Beats24 days ago
    • ALL OF THIS^^^^ Very well said :)

      Chronic Illnesses NinjaChronic Illnesses Ninja24 days ago
  • Damn Adam you have a great voice. I like this a lot. Good stuff

    William SuhlWilliam Suhl24 days ago
  • So my favorite colab ever is Chris young and cassidee Pope. This is three more memorized words of being my fav. Love ya sav

    Ralph JonesRalph Jones24 days ago
  • Calhoun my brother, I didn’t know you had this kinda music in ya. Great job both of you.

    3 & 0 Farms3 & 0 Farms24 days ago
  • Are you 2 a thing just wondering

    Joshua PetersJoshua Peters25 days ago
  • @Adam Calhoun you are awesome bro . And savannah dexter you as well. Happy new year to you both

    Bill Gleason jrBill Gleason jr25 days ago
  • Dang almost 1 million

    Jamie TinkerJamie Tinker25 days ago
  • That song is so bad ass y'all keep up the good work!!!!!

    Edward WellsEdward Wells25 days ago
  • Savanah and Adam keep up the good work yall are absolutely amazing.

    MR PANDAMR PANDA25 days ago
  • Lucky dude respect!!

    Randall WillieRandall Willie25 days ago
  • Utube is pissing me off I'm not getting any notifications for your videos so I'll be checking everyday now!! 😍 This song was a beautiful surprise!! Yall def got chemistry!! Our Savage Southern Queen stays winning!! πŸ‘‘ ❀🀟

    Brittney RodgersBrittney Rodgers25 days ago
  • This is fire πŸ”₯. Definitely should have way more views!

    SteveO KenivoSteveO Kenivo25 days ago
  • Need more of this Adam

    Kassidy GinnKassidy Ginn26 days ago
  • They make cute couple.

    Jamie Lynn GearheartJamie Lynn Gearheart26 days ago
  • Great duet

    Elena NaranjoElena Naranjo26 days ago
  • This speaks to my soul

    Elena NaranjoElena Naranjo26 days ago
  • A man will show his true self to a woman he believes deserves him. πŸ’• why are they not married yet?!?!?

    Debra Jean WilsonDebra Jean Wilson26 days ago
  • Ayyyyyyyy ok ok i dig it

    ace boogy 920ace boogy 92026 days ago
  • Adam thanks for putting upchurch on your platform. We all appreciate having real friends . But Adam is still my favorite

    James ybarraJames ybarra26 days ago
  • 𝖠𝗇𝗒 80π—Œ π–»π–Ίπ–»π—‚π–Ύπ—Œ π—ˆπ—Žπ— 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾?! 𝖦𝗂𝗋𝗅 π—Œπ—ˆπ—Žπ—‡π–½π—Œ 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖺𝗇 𝖺𝗇𝗀𝖾𝗅 𝗍𝗁𝖺𝗍 π—Œπ—π–Ύπ—‰π—‰π–Ύπ–½ π—Œπ—π—‹π–Ίπ—‚π—€π—π— π—ˆπ—Žπ—π—π–Ί π–Άπ—‚π—…π—Œπ—ˆπ—‡ π–―π—π—‚π—…π—…π—‚π—‰π—Œ!! π˜‘π˜Άπ˜΄π˜΅ 𝙃𝙀𝙑𝙙 π™Šπ™£? 𝖳𝗁𝖺𝗍 𝖼𝖺𝗇'𝗍 𝖻𝖾 π–Όπ—ˆπ—‚π—‡π–Όπ—‚π–½π–Ύπ—‡π—π–Ίπ—…, 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍?! 𝖠𝗇𝖽 𝖠𝖽𝖺𝗆 π—Œπ—ˆπ—Žπ—‡π–½π—Œ 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖳𝗂𝗆 𝖬𝖼𝖦𝗋𝖺𝗐!! 𝖨 πŸ–€ 𝗂𝗍!!!

    Robin McInarnay SimoneauRobin McInarnay Simoneau27 days ago
  • #SAVAGES

    Bill LynnBill Lynn27 days ago
USworlds