French Montana - Hot Boy Bling ft. Jack Harlow & Lil Durk [Official Video]

Jan 12, 2021
7 965 512 Views

French Montana - Hot Boy Bling ft. Jack Harlow & Lil Durk [Official Video]

"Hot Boy Bling" performed by French Montana ft. Jack Harlow & Lil Durk
"Hot Boy Bling" available at: music.empi.re/cb5_frenchmontana

Oh lord, Jetson Made another one

Mm, ay, Hot boy bling bling bling
Mm, Han, Hot boy bling bling bling
Mm, Han, Hot boy bling bling bling
Mm, Hot boy bling bling bling

Hot boys in the building, ching ching ching
Bad bitch pull up, ting ting ting
Whole team full of captains king king king
We the best in the game, put em in the ring baby ding ding ding
Ball like Telfair Sebastian, got a mill’ ain’t word in your caption
Another brown bag under the mattress,
Got the thing tucked, came through the back with it
Everybody rich, started from the trap with us Shawty bad might pickle, no cap with it
Ran it up came back to the trap with it
20 years in the game still that n***a (Haan)

Mm, ay, Hot boy bling bling bling
Mm, Han, Hot boy bling bling bling
Mm, Han, Hot boy bling bling bling
Mm, Hot boy bling bling bling (yaaa)

That Boy Hot, I’m the mother f*cker they trying to boycott
Heard you were speaking on me, boy stop
Crank that song, she was like oh ya
French got big whips sitting in the garage
Smells like money in the damn foyer
Got 2 pools and he got 4 yards
Big ass trees, sequoias
Fuck around with us, I’m sick for you
Range rover was an explorer
Remember them girls used to ignore us
Now she wanna be my senora
Is that your girl, shit sorta
I got one in Georgia, in Florida
All she wanna do is hit Sephora
French went got another hit chorus

Mm, ay, Hot boy bling bling bling
Mm, Han, Hot boy bling bling bling
Mm, Han, Hot boy bling bling bling
Mm, Hot boy bling bling bling

My first catch was juvie, hot boy n***a like juvie
Let a bad bitch hand out coochie
Ooh we diving in the face, be crushed up use it
Pop Percocet, turn to a dog, scooby
You can tell a n***a if he real from his jewelry
Goggles from Gucci my ass is blurry
Ran up that check and I bribed the jury
Hot boy bling bling, ride the Urus
Blow a bag when I go to Paris, I’m a tourist
Shot a video in your hood, no security
Black, 23 put the clip on curvey
Got a little bitch from ATL, ask what you can like Durk you hear me?
Run up that check check check check check, gun gon get get get yeah yeah

Mm, ay, Hot boy bling bling bling
Mm, Han, Hot boy bling bling bling
Mm, Han, Hot boy bling bling bling
Mm, Hot boy bling bling bling

French Montana Online:
Facebook-goo.gl/Uri82E | Twitter-goo.gl/ZBwrw3
Instagram-goo.gl/dBSc29 | www.frenchmontanamusic.com

Jack Harlow Online:
Website: www.jackharlow.us/
Instagram: JackHarlow.lnk.to/Instagram
Twitter: JackHarlow.lnk.to/Twitter
Facebook: JackHarlow.lnk.to/Facebook

Lil Durk Online:
instagram.com/lildurk
twitter.com/lildurk
soundcloud.com/lildurk
fb.com/lildurk

Comments
  • Straight garbage

    Mike DecembreMike DecembreMinute ago
  • Came for durk and will only listen because of durk

    Terrell BatesTerrell Bates2 minutes ago
  • SHIT

    On my money I'm 6 6On my money I'm 6 62 minutes ago
  • Unoriginal fucking garbage. The hot boys ran the streets not the billboard charts this that simp song

    James TorresJames Torres5 minutes ago
  • Who else skipped french part for Jack?

    Guyku MusicGuyku Music20 minutes ago
  • 🤣😆😂can’t get all three 2gether at once ta shoot a MV 😆

    Traxxas SmiffTraxxas Smiff23 minutes ago
  • Mad Max entered the chat.

    Eric RoyalEric Royal23 minutes ago
  • Jack harlow the goat

    muddmagnet386muddmagnet38630 minutes ago
  • why durk using a greenscreen tho..:D:D

    Mania BeatsMania Beats59 minutes ago
  • 💥

    marvis Obinnamarvis ObinnaHour ago
    • usworlds.info/slow/video/podhrqfIimajqJ0

      NSG YoungStunnaNSG YoungStunna32 minutes ago
  • Okay so there is a load out behind them

    marcos gerstmarcos gerstHour ago
  • Jack: spits fire Montana: dancing and spitting trash Durk: *shoots a music video using a green rug*

    Sticky IckySticky IckyHour ago
  • Jack harlows verse was better then frenchs 🙌🏾

    tizzlin87tizzlin872 hours ago
  • Nice song, catchy beat, all 3 artist did a good work on there verse!💥💥💥💥👑

    kingpindbess musickingpindbess music2 hours ago
  • it seems, it is the son of French Montana who wrote the lyrics.

    RK_ NeonRK_ Neon2 hours ago
  • I feel like offset wrote this song sounds like him

    MoneyMadeWill FamilyMoneyMadeWill Family2 hours ago
  • 1:02 My boi French lookin like an gay pakistan drug dealer

    Carter 21Carter 212 hours ago
  • sounds like a migos type track maybe they wrote it

    MoneyMadeWill FamilyMoneyMadeWill Family2 hours ago
  • Fun Fact: this song got carried by Jack Harlow!

    okok3 hours ago
    • 👿👿👿👿 usworlds.info/slow/video/a392Z2zRcZOtmqU

      IAMYOUNGNELLIAMYOUNGNELL3 hours ago
  • this is trash lets all be honest but jack snapped

    LouieZLouieZ3 hours ago
  • What the fuck Montana lmao

    Miloas MiloMiloas Milo3 hours ago
  • Few things, horrible hook, and lil durk was definitely in front of a green screen to look like he was there. Though I’m sure if this song doesn’t get the plays French wants he’ll just pull the good ole stream trick again.

    Charles Ford JrCharles Ford Jr3 hours ago
  • 1:11 thank me later

    Peyton SimpsonPeyton Simpson3 hours ago
  • What Durk get paid for this song

    JRDNJRDN4 hours ago
  • Bruh this is So bad

    シ Dustzシ Dustz4 hours ago
  • This a lil Durk song OTF boy been goin hard

    Ninee OunceeNinee Ouncee4 hours ago
  • Most annoying chorus I’ve heard in a while

    X ColinX Colin4 hours ago
  • Hot Boy bling bling bling 👌😏

    Lacrim OfficialLacrim Official4 hours ago
  • French Montana looks good asf

    JozzyBJozzyB4 hours ago
  • Rich the kid flow? 0:48? “Bank roll ft yb

    Katanga Vine YTKatanga Vine YT4 hours ago
  • Jack Harlow doesn't disappoint...... he's the reason I'm even gonna subscribe to Montana now🙂

    Nana KwameNana Kwame4 hours ago
  • 🔥🔥🔥

    Ami NeAmi Ne4 hours ago
  • Cut it out French Montana always have a hit ..

    Zizi MirandaZizi Miranda4 hours ago
  • معربي ذاز من هنا

    Aziz BokhasAziz Bokhas5 hours ago
  • Jack and durk made the song. But it was still trash

    Ed HakaiEd Hakai5 hours ago
  • 🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🍾🍾🍾🍾🍾

    hamza mouhoubhamza mouhoub5 hours ago
  • 💚🇲🇦

    YASSINE NASSIRIYASSINE NASSIRI5 hours ago
  • 💚

    YASSINE NASSIRIYASSINE NASSIRI5 hours ago
  • 💚🌹🌷

    YASSINE NASSIRIYASSINE NASSIRI5 hours ago
  • I miss Frenchie Montana mixtape songs 😒

    Tony Julio CappoTony Julio Cappo5 hours ago
  • Jack carried this whole song,he is the reason im listening to this

    DunKan MemesDunKan Memes5 hours ago
  • harlow gotta do more songs like this. he killed this shit i dont even like him really

    SmashBang FusionnSmashBang Fusionn5 hours ago
  • French know he’s too old to making this type of music.

    Mr HerronMr Herron5 hours ago
    • 👿👿👿👿 usworlds.info/slow/video/a392Z2zRcZOtmqU

      IAMYOUNGNELLIAMYOUNGNELL3 hours ago
  • Hook trash af. Durk over here thru the green screen 😂

    OG tekneeQOG tekneeQ6 hours ago
  • French slaps on mute

    mazen awadallahmazen awadallah6 hours ago
  • Bunch a shit

    Stinkin CodeyStinkin Codey6 hours ago
  • You were on the miramar Pubg lover

    SI MISI MI6 hours ago
  • Durks Verse tho 🔥🔥🔥🔥

    theDreddMagtheDreddMag6 hours ago
  • Durk was in a different place

    Ndumiso MkhasibeNdumiso Mkhasibe6 hours ago
  • Snapping

    Triton88keyzTriton88keyz6 hours ago
  • Why Jack Harlow sound so much like Lil Skies daiium

    Black CreeperBlack Creeper6 hours ago
  • Booooo!!!! Wish I had more thumbs 👎👎

    Ana DidasaAna Didasa6 hours ago
  • Soooo.. why is Quavo not on this?

    1MADEMEMACHO1MADEMEMACHO7 hours ago
  • 👆🌏Literally 99% won't see this the devil trying take over this world 🕵🏽‍♂️but if you do, God truly bless you, stay safe, maskup🦸‍♂️ and have a wonderful day. ✝️.

    TriniBoss EntertainmentTriniBoss Entertainment7 hours ago
  • French Montana looks so awkward in videos 😫

    James FortuneJames Fortune7 hours ago
  • LOZA 🇱🇾👍

    Algarnie AlgarnieAlgarnie Algarnie7 hours ago
  • Let’s agree, French Montana is one of the worst rapper to ever do it. How many likes is how many agree? 👇🏾

    French ArmelinhoFrench Armelinho7 hours ago
  • French Montana is the certified wave god. He rides on everyone’s wave to stay relevant, since 2011

    French ArmelinhoFrench Armelinho7 hours ago
  • 🔥🔥🔥🔥🔥

    Esniher OficialEsniher Oficial8 hours ago
  • 😍

    Roxanne RandleRoxanne Randle8 hours ago
  • Lil Durk for me

    Josh TamaraJosh Tamara8 hours ago
  • Song is beyond weak! French been fishing for a hit since “unforgettable”. His lyrics be soooo lazy lmao I’m sorry but this isn’t worth 7 Milly views French bought those

    88ntil88ntil8 hours ago
  • This nigga french built like a daddy long leg lol Dancing slower than mj in this is it lol

    Drip HeaterDrip Heater8 hours ago
  • Lil dirk wasent even on set with them that was weak filming.

    rexx613CTrexx613CT8 hours ago
  • lil skies? That you🥸

    Lil Love ChantsLil Love Chants8 hours ago
  • Just send lil durk to a green screen ittl be fine

    Da Villy KidsDa Villy Kids8 hours ago
  • MOROCO ❤❤❤💪💪💪💪

    Crazy fastCrazy fast8 hours ago
  • French is cool

    JohngrinJohngrin8 hours ago
  • Bru the one that killed it was lil dark 🔥

    LL8 hours ago
  • 🔥🔥🔥🔥🔥

    Top20 ChannelTop20 Channel8 hours ago
  • tooop nigo 1

    anas nigoanas nigo9 hours ago
  • Weak

    Trucker MaxTrucker Max9 hours ago
  • Inspired by PUBG

    Ram VarRam Var9 hours ago
  • How's this guy still dropping songs. He gets worse everytime 😂 Let's just thanks Jack Harlow

    Christina GJChristina GJ9 hours ago
  • Without features French is just dressin. Dude hella trash

    Chance CollinsChance Collins9 hours ago
  • Lmao Montana's hook is so bad

    JarrayyyJarrayyy9 hours ago
  • nice try smurkio

    jared jalen wilmothjared jalen wilmoth10 hours ago
  • nigga should have just let jack run the entire track.

    Mohammed RedwanMohammed Redwan10 hours ago
  • I like 1. The longer one is better

    bilinas minibilinas mini10 hours ago
  • How can u be this shit n some how be relevant🚮

    SloppyTop1 HernandezSloppyTop1 Hernandez10 hours ago
  • not to be rude this song sucks

    killSh0tkillSh0t10 hours ago
  • Moroco

    USA Military ChannelUSA Military Channel10 hours ago
  • Garbage ass song waste of time

    Joe VigilJoe Vigil10 hours ago
    • Ana maghribi hhhhhannnnn 🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦

      bilinas minibilinas mini10 hours ago
  • French Montana is so garbage might even be a fruit cake too but this dude is really garbage

    Joe VigilJoe Vigil10 hours ago
  • This hard asf!!!

    kyle washingtonkyle washington10 hours ago
  • This song is actually trash lol only part that’s even tolerable is harlow. Idky lil durk makes music anymore he sucks

    Kyle SimonsKyle Simons11 hours ago
  • The beginning of this song sounds like another song but I can’t remember that song does anyone know it ?

    ItzmebenItzmeben11 hours ago
  • French montana Karim fier de toi frérot

    Adil BounassarAdil Bounassar11 hours ago
  • French verse was a vibe, stop the hate.

    Josh JamesJosh James11 hours ago
  • شاخدا اولاد الحاج

    مدينة كلينينغراد بريسمدينة كلينينغراد بريس12 hours ago
  • Post apocalyptic scene almost reminds me of the book of eli 🤔

    Cortez NelsonCortez Nelson12 hours ago
  • this comment section toxic af

    Iceburn BeatsIceburn Beats12 hours ago
  • montani that chorus is actually ass

    Looney#Guy#Gamer 13Looney#Guy#Gamer 1313 hours ago
  • damn bro this song is shit

    Pot EntertainmentPot Entertainment13 hours ago
  • I really love it this song.🖤🖤

    6ix9ine 696ix9ine 6913 hours ago
  • hot boy ting ting ting, goes skrrrahh - summoned big shaq - poom poom, you don know, mans not hot. never hot. skidiki ting ting... he's gone

    marczasmarczas13 hours ago
  • Ana maghribi hhhhhannnnn 🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦

    Achraf OuassouAchraf Ouassou13 hours ago
  • Hiixxx😜😜😜🖕🖕🖕🖕

    Mohd RizwanMohd Rizwan14 hours ago
  • I See Y'all Sleepin On Durk, Jack Is The Shiit No Capp But We All Like Different Music Leave Montana Alone, Judging But Y'all Watching🤣 He Made A Name For Himself Still Killed The Song Eitherway.

    Boitumelo MoetiBoitumelo Moeti14 hours ago
  • Algérie 🇩🇿

    Toufik BoucherbatToufik Boucherbat14 hours ago
USworlds